Rozumniy Prostir Menu

Які меблі потрібні для роботи в офісних приміщеннях

Меблі в офісі допомагають не просто зробити приміщення комфортними для роботи, але і є одним з факторів, що формують імідж компанії. За оформленням офісу можна судити про ставлення керівництва до своєї роботи, співробітників, клієнтів, про бажання бути попереду або байдужості. Які меблі потрібні для офісу? Не варто перевантажувати простір зайвими предметами інтер'єру, але і виключати з оформлення практичні і необхідні заради звільнення простору не можна. Підберіть оптимальний комплект меблів з урахуванням інтер'єру приміщення, специфіки роботи компанії, кількості співробітників, що знаходяться в приміщенні, їх обов'язків, наявності або відсутності в офісі клієнтів. Варіантів меблів для офісу багато - це традиційні столи і стільці, тумби і шафи, крісла та дивани для відвідувачів і для кімнати відпочинку співробітників, меблі в кабінет керівника, на ресепшн.

Як вибрати меблі для роботи в офісі

Для того щоб людина працювала комфортно, зручно і, відповідно, на результат, необхідно подбати про правильне оформлення її робочого місця. Як правило, це - робочий стіл і стілець або крісло, тумба з ящиками для необхідних дрібниць і документів або шафа. Якщо робота пов'язана з прямим спілкуванням з відвідувачами необхідно подумати і про їх зручність, розмістивши біля робочого столу стільці для клієнтів.

Основні офісні меблі - столи. Це можуть бути письмові, комп'ютерні або універсальні моделі. Розмір столу повинен відповідати площі і плануванню приміщення, а також - бути зручним для роботи співробітника. Якщо в приміщенні декілька робочих місць - столи повинні мати таку форму і розміри, щоб залишалося достатньо вільного простору для переміщень. Ящики і приставні тумби допоможуть підтримувати порядок на стільниці і організувати зберігання всіх необхідних предметів «під рукою».

Якщо в офісі передбачено місце для відпочинку і обіду співробітників подбайте і про покупку зручного кухонного столу.

Стільці та крісла в офісі допомогають проводити багато часу за столом з максимальним комфортом і працювати в задоволення. Ці меблі повинні бути ергономічними, забезпечувати правильне положення тіла людини під час сидіння. На сучасному українському ринку представлено велике різноманіття моделей офисних стільців та крісел в достатньо широкому діапазоні цін. Обрати відповідно до вимог по вартості, дизайну, функціоналу варіанти офісних меблів не буде складно.

Обираючи шафи зверніть увагу на їх розміри і наповнення. Для зберігання документів зручні моделі з полками і ящиками, для одягу співробітників і відвідувачів краще купити спеціальні шафи. Якщо ви обираєте меблі в кабінет керівника - обирайте тільки продукцію високої якості і з сучасним дизайном. В цьому випадку краще не економити, адже оформлення місця роботи керівництва - це обличчя фірми, яке формує враження від всієї компанії в цілому.

Які меблі для відвідувачів потрібні в офіс

Для зручності відвідувачів не забудьте оформити місце очікування зустрічі зі співробітником. Як правило, в таких зонах розміщують зручні офісні дивани або крісла в комплекті з невеликими столиками. Купувати розкладні меблі зовсім необов'язково - навряд чи в офісі вам знадобиться широке спальне місце, віддайте перевагу моделям з оббивкою, яку легко хімчистити і міцною основою.

Для зустрічі відвідувачів також необхідно передбачити наявність вішалки для одягу або шафи, де клієнти можуть залишити верхній одяг. Для зустрічі гостей і проведення консультаційної роботи з відвідувачами не забудьте про оформлення зони ресепшен практичною стійкою або столом.

Які меблі потрібні для роботи в офісних приміщеннях